tirsdag 18. november 2008

Ting 23 Oppsummering!






Da var vi straks ferdig gitt!

Dette har vært både lærerikt, artig, frustrerende, irriterende og interessant.
Lærerrikt fordi mye av dette er noe jeg er overbevist om er nyttig å kunne i jobbsammenheng.
Artigst var lek med bilder og Flikr, dette har vi allerede og kommer nok sikkert videre også å bruke på jobben og privat.
Frustrerende og irriterende var det så absolutt innimellom, er nok ikke dreven nok enda...
Mange av oppgavene har vært tidkrevende, noe som vi har alt for lite av innimellom.
Interessant å lære om alle de forskjellige web-tjenestene som ligger åpent til bruk på nettet.

Kansje mest overaskende var E-Læring, og ChinesePod. Alt for få kjenner nok til slike sider.

Noe som kan forbedres på kurset;
-Bruke 2. samling til å gjennomgå hva vi skal gjøre til neste gang og ikke hva vi allerede har vært gjennom.
Vi får fine tilbakemeldinger på bloggene, slik at det hadde vært mere nyttig å fått forberedt seg litt til videre oppgaver.

Om det skulle dukke opp flere kurs ville jeg nok helt sikkert vært med på det ja.
Skulle ønske at flere bibliotek kunne prioritere alle ansatte ved slike kurs.

For det er faktisk nyttig!





2 kommentarer:

lene sa...

23 ting er herved notert! kjempebra innstats! er mektig imponert over dere nord-trønderne som har tatt kurset hos oss:-D og takk for konstruktiv tilbakemelding!

Marianne Skarpjordet sa...

Jeg synes du har vært utrolig flink og effektiv. Det har vært inspirerende å samarbeide med deg, og jeg gleder meg til å utvikle vårt bibliotk i 2.0 retning sammen med deg.